Manhart прокачали Land Rover Defender до 500 кiнських сил

Цей захисник надає перевагу асфальтовому покриттю, а не гравію.

Можна з упевненістю сказати, що абсолютно новий Land Rover Defender досяг успіху. Британська марка боролася, щоб не відставати від високого попиту на позашляховик, який зарекомендував себе як чудовий позашляховик. Але є група покупців, які також купуватимуть Defender за його зовнішній вигляд та імідж, не обов'язково їхати на полювання на джипах у дикій природі. Для них Manhart щойно розкрив свій новий Defender DP 500. Німецький тюнер завоював популярність завдяки тому, що зробив деякі і без того чудові спортивні автомобілі навіть кращими, ніж стандартна модель, тому не дивно, що DP 500 є Defender з оновленнями, спрямованими на його створення. ще краще в дорозі, але, можливо, не такий гарний позашляховик.

В якості відправної точки Манхарт використав Defender 110 P400. Запасна силова установка P400 - це 3,0-літровий шестициліндровий двигун з турбонаддувом і м’якою гібридною системою, яка вже виробляє сильну 395 кінських сил (Манхарт цитує трохи вищий показник 400 кВт) і крутний момент. Природно, Манхарт вважав, що це не настільки м'язо і достатньо, і збільшив потужність до 505 механічних сил і 524 фунтів-футів з переназначенням програмного забезпечення для управління двигуном, що робить його майже таким же потужним, як новий Defender V8. Manhart також запропонує можливість знизити підвіску на 30 мм (приблизно 1,2 дюйма), і, як кажуть, на шляху буде спеціальна вихлопна система з нержавіючої сталі з вихлопними трубами з вуглецевим або керамічним покриттям.

Окрім доданої продуктивності, DP 500 від Manhart виглядає настільки ж агресивно, як і будь-який позашляховик BMW M або Mercedes-AMG. Він їздить на величезних 24-дюймових колесах Manhart Forged Line, хоча також доступні менші 22-дюймові колеса для бездоріжжя - ми уявляємо без падіння підвіски. Цей Defender також отримує спалахи крил та срібні смуги, які чудово контрастують з чорною фарбою. Салон підкреслюється поєднанням шкіри / алькантари з різними варіантами акценту та передніми сидіннями Manhart ErgoMed від Recaro. На сторінці продукту тюнера не вказана загальна ціна на всі ці оновлення, хоча відображення програмного забезпечення ECU коштує 2 973 євро (3,550 доларів США за поточними ставками), а знижена, оптимізована пневматична підвіска коштує 499 євро (596 доларів США). link



Пiсочний фільтр для басейну ціна на котрий на сайтi intex-best.com.ua доволi демократична, i призначений для ефективного очищення води в басейні. Він простий в експлуатації, надійний. Його безперечною перевагою є можливість багаторазового використання.















Комментарии

Ярлыки

Показать больше